Sunday, January 30, 2011

Nõelapadi / Pincushion


Leidsin hiljuti ühest blogist internetisügavikes kauni nõelapadja ja kuna mul seda pisikest eset polnud (kuigi seda väga vaja), siis otsustasin selle enesele teha. Juba üle aasta olen mõtelnud, kuidas siis see nõelapadjake endale teha, aga ideid on nii palju ja kas siis ei suutnud valida neist ühtki, või polnud ma seni leidnud seda õiget. Kui sattusin sellele postitusele seal blogis, teadsin ma, milline on minu järgmine ettevõtmine. Kahjuks on sealne nõelapadi nii täpselt selline, nagu ma tahtsin ja seetõttu on praegusel juhul minust tõeline "ahv" saanud. Loomulikult ei ole minu töö nii täiuslik nagu originaal:) Tegelikult ma tahtsin padjakese servad natukenegi teistmoodi saada, tahtsin need kaunistada peene pitsiga, aga mul ei olnud ühtegi nii kitsakest kodus oma aega ootamas. Päris ilma milletagi servad ei olnud ka need õiged, nii õmblesin need lihtsalt üle. Pole see ese aga veel päris nii, nagu tahaks. Kui satun õigesse poodi, vaatan loomulikult oma nõelapadjale midagi põnevat serva ja kui mul midagi õnnestub välja mõelda, eks siis näitan teile ka.  Seni  kasutan sellist nõelapatja:




No comments: