Tuesday, February 22, 2011

Hubane kodu 2011

Veebruar - lapitehnika

See tuleb nüüd küll fototihe postitus. Pilte tegi lausa 3 klõpsutajat - mina, Agnes ja tekkide omanik.  Kuna minu kodu on üsna pisike, ja ma saan terve aasta selle tarbeks meisterdada, siis otsustasin seekord hädast välja aidata oma sõbra/püsikliendi.

Ükspäev jaanuaris suhtlesime Liinaga ja tema kurtis oma muret - tal oleks hädasti vaja kahte diivanikatet. Loomulikult ma aitan ju teda. Leppisime siis kokku, et ta tuleb järgmine nädal linna, aga ta ei saanud. Siis järgmine nädal. Aga ikka veel ta ei saanud.... No ja kolmandal nädalal ta lõpuks tuligi Tartusse. Saime kokku ja käisime koos Abakhanis kangaid valimas, et siis vastavalt tema kodule kõik toonid õiged saaksid. Asusin kohe tööle. Ühe nädala pärast olidki diivanikatted valmis.

Nädalavahetusel, kui maale sõitsin, pakkisin tekid kaasa. Maal võtsin fotoka näppu ja tekid sülle ning tatsasin lumes ringi. Pilt siin, pilt sääl. Külm hakkas sõrmedel... Õnneks aitas Agnes hädast välja. Tal olid selle külma ilmaga palju soojemad käpikud kui minul. Õigemini, minul olid vaid õhukesed sõrmikud. Lõpuks tegigi tema enamus pilte, sellal kui mina ringi keksisin ja tantsisin, et sooja saada. Vahepeal poseerisin ka:D Varsti oligi Liina meil. Ta tuli toreda sõbrapäevakingitusega - purgitäis punaseid komme, purgi kaas salvrätiroosiga kaunistatud ning purgi kaela ümber oli pael ja vildist süda. Armas. Paari päeva pärast leidsin e-mailist kirja, kus olid fotod diivanikatetest omal kohal.

Kuna TK reeglites polnud kirjas, et kindlasti peab oma kodu kaunistama, siis seekord läks nii. Võibolla jõuan ka endale mõldud töö veel veebruaris ära lõpetada. Tegelikult see valmis ka, aga ma pole veel seda päris õiget pitsi viimistluseks leidnud... Seda vaja umbes 8 meetrit, seega osta kulukas, teha... suur töö.. Pealegi, teisi aidata on alati suur rõõm:)

Nagu šokolaaditahvel

Puul ka sooja vaja

Seal, kus peab

Otu juba mõnuleb...

Veel üks puupilt

Väike X ka juures

Agnese arvates ma sellel fotol nagu päkapikk

Külakuhi



Päike hakkas loojuma... Viimased plõksud
Ja ongi viimane, üsna varjuline. Päikese tööpäev hakkas läbi saama.


No comments: