Monday, February 7, 2011

Kõige toredam jõuluvana ehk uus õmmelusmassin

Jõulud, jõulud... Nüüd, enne sõbrapäeva alles ärkan:D Aga tegelikult pole asi nii. Võtsin hoogu, katsetasin ja proovisin, harjutasin ja õppisin ning nüüd võin rahumeeli õelda, et ma sain tõeliselt hea, unistuste jõulukingituse (seda teadsin juba ennegi, aga kõik tuleb ju ise järgi proovida). Jaaaaaaaa, ma sain jõuludeks uue õmblusmasina. Täitsa profikas! Uskuge mind, see on imeline! Ei, sõbrad, ma ei taha eputada, vaid tahan tänada seda supertoredat jõuluvana. Mulle on alati ikka jõuluvana ilusaid kingitusi toonud, aegajalt ka praktilisi, kuid nüüd sain mõlemat korraga. Muidugi seekord oli see väikese mõõndusega. Nimelt jõuluvana hilines umbes 2 nädalat. Eks need jõulud ole üks marukiire aeg ja nii palju kingitusi on vaja laiali vedada... Aga see ootamine ja kannatamine oli vaeva väärt:)  Suur, SUUR aitähhh, kallis Jõuluvana!


Mina ja minu uus sõber
Väikene valik ilupisteid


Uus ja vana koos. Pisike Brother oli ikka siiani mul vapper pisike kaaslane. Nüüd algas töölooma ajastu!

No comments: