Wednesday, March 16, 2011

Kruusimütsike

Juhtus nii, et pildistasin üles enda visiitkaardid ja riputasin siis fotod enda blogisse ka. Oh, seda edevust, eks? Paraku aga tundis nende vastu huvi Hõbevalge. Lõppkokkuvõtteks saigi nõnda, et kohtusime Hõbevalgega ja jagasin temaga oma kaardikesi. Küll tema on tore isetegija! :-) Päris tegelikult me kohtusime lausa korda kaks, kuna ta tellis minult enda tulbiga kruusile kruusisoojendi. Hõbevalge ütleb - kruusimüts. No tegelikult ma ju seda tema kaunist tassi näinud polnud, seega mul polnud õrna aimugi, kui hästi võivad üks tass ja müts kokku sobida...



Töö valmis umbes nii - googeldasin mõned tulbimotiivid, saatsin need Hõbevalgele. Tema valis neist enda lemmiku. Joonistasin paberile mustri ja üritasin pusida. Ähhhh, sest paberimustrist polnud ju kasu! Kõik tükikesed lendasid prügikasti... Mõtlesin, et kuidas ma küll saan nii pisikest tulpi teha. See näis peale esimest proovi võimatu. Järgmine katse. Joonistasin aluskangale tulbimustri ja üritasin selle peale siis õigeid tükikesi õmmelda. Ei või olla, jälle ei tule välja! Suht nukker seis. Olgu, katsetan veel kord. Ja oi, kui libedasti see tuli. Polnud vaja mingeid mustreid ega sabloone. Lihtsalt õmblesin vaba olemise järgi tükke kokku. Originaaltulbiga sai minu muster küll siia-sinna nihkesse, aga see-eest nii mõnus oli seda teha ja kiiresti sai valmis. Edasi oli vaja nüüd vaid kogu müts oma voodriga kokku panna. Ja kui kõik oli valmis, tundus miski nagu puudu olevat. Nõnda veeretasin väikse kangakuuli kah nupukeseks tippu. Minu töö sai jälle tehtud:) Aga tänutäheks sain Hõbevalgeslt ilusa pitskella. Nüüd teeb see minu kodu seinal vaikselt tik-tak, tik-tak ning rõõmustab oma kaunidusega mu silma.





Kruusimüts on kolmetahuline. Igal küljel ilutseb üks tulp. Üks neist on lapitehnikas, värviline, teised kaks on üsna tagasihoidlikud...















Kui kruusimüts valmis, sain ka ise näha seda tassi, millele see mõeldud on. Minu meelest nagu kaks tilka vett. Ise ma pildiseeriat teha ei jõudnud ja seda parem saigi ;-) Lihtsalt minul ei ole seda tassi. Aga Hõbevalgel on. Ja tema tegi ka fotod. Tänan teda!

No comments: