Wednesday, May 18, 2011

Beebitarvete kott

Ammu ammu, veel eelmisel aastal, soovis siis veel titaootel ema endale beebitarvete-pampersikotti. Talle hakkas minu esimene taoline kott väga meeldima ning ta ihkas endalegi sellist. Kuna kangas oli tal olemas, kusjuures väga ilus kangas (kahjuks pole seda minu kehvakestel piltidel näha), siis otsustasime, et kasutame selle ära. Aga minu ja selle naise vahemaa oli üsna suur. Seetõttu sain kangapaki kätte posti teel. Mõne päeva pärast postitasin tagasisaadetise. Enne aga klõpsutasin mõne üksiku foto. Talvise ruttu pimenemise tõttu on fotod üsna kehvas kvaliteedis, lisaks veel kiiruga tehtud, kuid eks aimu ju ikka annavad lõpptulemusest. Beebitarvete koti disaini ja mõõdud saatis mulle lapse ema. Mina lihtsalt üritasin seda võimalikult täpselt järgi teha. Materjalideks kasutasin linast kangast, purjeriiet, puuvillast pitsi ning vahele sai sokutatud ka tugevdusmaterjal.

Nüüd siis pildid:








No comments: