Sunday, August 18, 2013

Sünnipäevalkäik


Eile oli tore päev. Käisin sünnipäeval oma väikesel sõbrannal Emilyl. Kingitused otsustasin ise kaasa meisterdada:)  Nii valmisid printsessikroon ja kaisupadi, kelle nimeks päeva kangelanna pani Öökull.
No, juhtus ka äpardus. Nimelt oleks ma kingituse peaaegu koju unustanud. Õigemini, unustasingi, aga avastasin peale poes shoppamist, et kotikest, kuhu shokolaad pista, polegi kusagil. Kontrollisin auto tagasistet - polnud. Ka pagasiruumist ei leidnud ma kingikotti. Kontrollisin uuesti mõlemad kohad üle, kuid mida polnud, oli kingitus :O Ega siis midagi, ei saa ju nõnda nii tähtsal päeval külla minna. Sõitsin siis sunniviisiliselt tagasi teise linna otsa...



Rääkisin ennist shoppamisest. Mul lihtsalt oli üks tore teistmoodi sünnipäevaidee, mille teostus vajas materjale. Kolasin terve Lõunakeskuse läbi, et saada seda, mida olin mõtetes vajanud, kuid nii paraku on, et mida tahad, seda pole... Tuli leida uus lahendus ning selleks osutusid roheline kartong, kahepoolne teip, markeerimiskleepsud ja kohvitopsid. 

Nii ma külas olles kõik asjaosalised meisterdama panin. Istusime kambakesi köögi laua taga, nokitsesime mütse ja topse teha. Suuremad lõikasid ja kleepisid kahepoolse teibiga, väiksemad täpitasid kleepsudega... Kõige väiksemal läksid täpid kõik väga lähestikku - kokkuhoidlik kamp :D 




Pildistasime ka. Selle pildistamisega on nii, et vist oleks kahte fotograafi vaja olnud, sest nii kui ühte tirtsu kaameraga jälgisin, ei suutnud teine pliks rahulikult oodata ja muudkui hõikas: "Mina ka, mina ka!" :D No ja kingitustega pidi ka mõlemad tüdrukud üles jäädvustama, muudmoodi ei saagi ju ;) 






Kõige lõppu panen lihtsalt ühe üliarmsa pildi, sest kuigi sellel midagi isetehtut ei ole, on see näitamist väärt :)


Ja kui seda blogimise soont oleks tihemini, siis oleks mul teile väga palju näidata, jutustada... Käisin ju vahepeal Norras ja mitu tekkigi on ootamas oma blogiaega...




No comments: